Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Sunday, 23 October 2011

Cinta Tak selalunya indah ,

Entah pada siapa harus aku luahkan . die banyak berkorban untuk aku ! Aku ni jea yang tak pernah nak menghargai diee . emmmm,entahh laa,perlukah begini jadinya hubungan kita , Terlukanya Haty Saya Hanya tuhan yang tahu . Aku tahu aku bukan yang terbaik untuk die , aku rasa hubungan kami semakin tawar, emm entahh la,aku dah tak mampu nak lakukan ape ape . Aku betul betul menyintai die . tade sape dalam haty aku kecuali die . emmmm entahh laa, aku betul betul cintakan die , n kerana perangai aku,sekarang die betul2 berubah . emm die lain sangat! SAYA NAK REYZA YANG DULU :'( EMMM ,. mane awak yang dulu sayangg ! mcm mane nak kembalikan cinta kita yang dulu ,,,, saya perlukan awak ,saya perlukan kasih sayaang awak yang dulu ! :'( ape lagi saya perlu lakukan sayanggg ? Mane Reyza Yang Saya kenal dulu? saya nak awak yang dulu paham tak!!!!!!!


Sayanggggggg ,,,,,,,, Cinta Yang Awak Indahkan dulu kini mula menghilang , mane awak b .
Mane reyza yang dulu saya cintakan .. awak ternyata hilang ... saya nak awak yang dulu..... tak tahu mcm mane nak terangkan pada awak supaya awak pahammm .saya nak awak yang dulu jeles sangat kalau saya dengan penk lain . saya nak awak yang dulu taknak saya dengan sape sape kecuali awak. emmmmmm tak pernah pun saya tak suke perangai awak, malah saya lagi suke kalau awak jeles.emmm
mcm mane lagi nak saya jelaskan pada awak. 


Awak berusaha cari duet untuk saya kan sayanggg ! emmmm saya tak oernah rase dihargai mcm ni , emmm entahh la , saya yang bodoh ! saya sayang awak!!!!!!!!!!!!!
Kalau boleh saya nak bagytahu satu dunia yang haty saya hanya untuk awak ! tade sape akan miliki haty saya selain awk! emmmm Awak dengar tak saya cakap niee! saya sayanggg awak laa! awak dengar takkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .....

Sayanggggggg , emmmm awak cinta yang terindah yang pernah hadir dalam hidup saya !

No comments:

Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien