Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Thursday 18 August 2011

Life Life Life

Every day Gaduh ngan awak cmnie , Pening saya . 
Emm kenapa ekkhh mesty je adew benda je yang kita nak gaduh . 
Pelik ?


* CEMBURU TANDA SAYANGG <3


Tapi Bukan bermakna kita harus gaduhh je kann sayangg ?!
Emm saya tahu awak sayang sangat2 kat saya , tapi jangan berprasangka buruk terhadap saya .
Tak mungkin saya akan BERUBAH HATI terhadap awak .
Sebab tade sape boleh tandingi awak dalam haty saya .

Awak Taknak Kehilangan Saya Kann Kann ? 
So Percaya Saya yang saya takkan tinggalkan awak !
Sebab awak dah kunci haty saya dengan kunci yang Paling ketat sekali dalam dunia .
Bersama dengan awak adalah detik detik terindah yang pernah saya alami .
So takkan saya nak lepaskan awak dengan mudahh kann?
TIDAKKK ! Saya takkan sesekali lepaskan awak kat tangan orang lain !
Sekali Saya hilang awak , Bermakna Saya hilang nyawa Saya !

REYZAIEN


P/S : Jangan Gaduh Gaduh lagyy ehh Sayangg , n Jangan Suka Marah Marah Saya , peghhh Sedeyhh taww ! Saya Sayang Manje Saya okayy !





No comments:

Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Facebook Badge