Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Tuesday 2 August 2011

BILA SAYA PAKAI DRESS :)




Comel tak saya pakai dress ? Heheheh , tde la mase tu nak g jalan jalan kat damansara g main bowling ngan family :) heeeheheh nak dikatakan aku cr semua baju aku nak kua tde ! arggh fedup mencari satu bilik aku pakai je baju niee , kalau kowangg nak tahu tu baju ibu aku ! ibu aku bawak tdeo je baju tu , tapi aku bawak g main bowling baju tuhh ! hahahah , kelaka kann , ibu aku gelak je tgk aku pakai ! tapi aku tetap comel , act ibu aku yang pakai dress time tdoee , salah aku kea kua pakai dresss??? hahhahaahha , aku memang comell kann !

IM REALLY CUTE 

P/S : tape kann puji diri sendiri , korangg nak jugakk ? puji la diri sendiri . ! hehheheehhehe :) daaaa


No comments:

Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Facebook Badge