Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Monday 11 July 2011

sayang awak yang terindahh :P


REBONDINGG, 

Perlu ke aku bagitahu ? 
heheheh , okayy cmnie cerite die , act nak hantar si die balik ipoh :""( sedihh sangat2 ! tapi kami berjalan2 ptg tu, die dgr cite ptptn die masuk hary niee, die ckp nak belanja aku buat rambut , aku mang nak sangat buat rambut, nak sangattt, nak dipendekkan cerita aku suke sangat, tapi die kate mahal plak , mula la aku nak MERAJUK, emm mang tde mood aku kua ngn die hr tuu , tp die ikutkan jugakk pe'el aku nieyy, hehehheheh, aku dapat wat rambu rebond, yahooo ! B SAYA CANTIK UNTUK AWAK JUGAK KANN ! hehhehe, happy sangat ! thanks b !



THE BIGGER TEDDY BEAR , 

heheheh dh sebesar badan adik aku dahh !
hehehheehhe b anywayy thanks sangat2 ! si die belikan kau anak patung terbesar pernah aku dapat, comel sangat! Gembira aku dia saja dapat rase, time balik semua pandang aku peluk anak patung besar niee, dh mcm kembar aku pulak, seyesly IM REALLY HAPPY ,hehehehhe thanks sangat2, tapi nama die tde lagi , nak letak nama ape ekk? emmmmm hehhehehehhh HUBBY THANKSS :)


No comments:

Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Facebook Badge