Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Tuesday 12 July 2011






Nightmare

Ape itu Mimpi ekh?
emmm mimpi yang menakutkan , mungkin tak basuh kaki kowtt ! hehhe . 
Malam tadi mimpi reyza meninggal , walaupun die pergi meninggalkan saya die tapi roh die tetap menemani saya tiap saat , mane saya pergy ape saya buat , die tetap ade , seperti apa yang dia janjikan , die akan selalu menemani saya dan akan menyintai saya hingga akhir hayat nya , emmm sedih sangat mase tu , hanya saya sahaja yang boleh nampak die , orang di sekeliling kita tak nampak langsung die , emmm kemudian terus saya terjaga dan menangis ,




seyesly mimpi malam tadi memang menakutkan dan saya mula memikirkan yang bukan2, emm saya cinta die taknak terjadi pape kat die saya sayangg dia , saya cinta die ,



No comments:

Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien Reyzaien

Facebook Badge